T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KIRKLARELİ / LÜLEBURGAZ - Lüleburgaz Ramazan Yaman Fen Lisesi

ETWINNING PROJELERİMİZ

Okulumuzun ETWINNING PROJELERİ faaliyetleri.

ETWINNING PROJELERİMİZ

1.CULTURAL AND HISTORICAL HERITAGE (KÜLTÜREL VE TARİHİ MİRAS)

Türkiye, Sırbistan ve Macaristan ortak okullarının yer aldığı projemizde amacımız, öğrenciler, öğretmenler, yerel ve ulusal ve Avrupa düzeyinde tarihi ve kültürel mirasımızın farkındalığını arttırmaktır.

·         Öğrencilerimiz kendilerini, yaşadıkları yerleri ve ülkelerini İngilizce tanıtmıştır.

·         Projemizde düzenlediğimiz Logo yarışmasında okulumuz öğrencisinin hazırladığı logo 1. seçilmiştir.

                              25-05-2020Öğrencilerimiz Türkiye'deki Kültürel, Tarihi ve Turistik Yerlerin İngilizce tanıtımını yapmışlardır.

https://docs.google.com/presentation/d/1NRKQSfQfTAlnh7e6rxUSr373TU5ImF11AhlMYlFbW8M/edit?fbclid=IwAR2PQ_8rSZ9KbxdE8gEeJaIc0Jb6I2Sgzc5uqDqbViyXOPEzptOqPYn-DxQ#slide=id.p

·         Atalarımızın günlük yaşantılarını anlattıkları İngilizce tanıtım çalışması yapmışlardır.

·         Ülkelerimizdeki kültürel ve tarihi müzeleri tanıtmışlardır.

·         Pandemi döneminde birlik ve beraberliğimizi, işbirliğini güçlendirmek amacıyla 03.05.2020 tarihinde, Sırbistan'daki ortak okulumuzla e-Twinning Sohbet Odası'nda Sohbet Etkinliği düzenledik. Tüm katılımcılarımız bu etkinliğimizden büyük keyif aldı.

 

 2.GENERATION GAP (NESİL FARKI)

Türkiye, Sırbistan ve Romanya ortak okullarının yer aldığı projemizde amacımız, öğrencilerimizin geçmiş ve günümüz arasında yolculuk yapmalarını sağlamaktır.

·         Öğrencilerimiz İngilizce dergi hazırlamıştır.

https://view.joomag.com/the-age-wars/M0974966001581541670

25-05-2020Sırbistan'daki ortak okulumuzla görüntülü görüşme gerçekleştirdik.

25-05-2020

      
























   3. CRITICAL THINKING SKILLS (ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ)

25-05-2020 

Türkiye ve Avrupa'dan birçok ortak okulun bulunduğu projemizde, öğretmenler, öğrenciler için, eleştiri, yaratıcılık, algıda seçicilik, takım çalışması, işbirliği, dünya edebiyatının tanınması, farklı kültürler hakkında bilgi, teknoloji okuryazarlığı, çalıştaylar ve edebi eserler için beceriler geliştirmeyi amaçlanmaktadır.

·         Tüm katılımcı öğrencilerimiz birçok kitap okudu ve eleştirdi. Kitaplardan sloganlar ve karikatürler ürettiler. Onları birer yemek tarifine dönüştürdüler. Kendilerini en çok etkileyen bölümleri drama tekniklerini kullanarak fotoğraf karesi ile ifade ettiler. Kitaplarının bazı bölümlerini çizgi roman olarak anlattılar.

·         "Kitaplarımızdan Slogana, Karikatüre, Yaratıcı Dramaya ve Yemek Tariflerine Giden Yolculuğumuz" adlı ortak E-KİTAP hazırladık.

https://www.ourboox.com/books/cartoon-slogan-and-animation-designs-from-the-reading/

·         Ortak okullarımızla birlikte öğrencilerimiz, okudukları romanlara İngilizce ve Türkçe e-kitapta yeni son yazdılar.

BEYAZ DİŞ

https://www.ourboox.com/books/the-new-ending-of-the-white-fang/

KÜRK MANTOLU MADONNA

https://www.ourboox.com/books/madonna-in-a-fur-coat/

AŞK VE GURUR

https://www.ourboox.com/books/ask-ve-gurur/

DÖNÜŞÜM

https://view.genial.ly/5e4537e6c663b40ee71b59fd/presentation-donusum

·         Masalları yeniden yorumlayarak e-kitapta yazdılar

KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ

https://www.ourboox.com/books/little-red-riding-hood-27/

https://view.genial.ly/5eba34fdb618f00d9953db5f/presentation-little-red-riding-hood

·         Milli Eğitim Bakanlığımızın onayladığı filmleri izleyerek film değerlendirmesi yazdılar.

https://www.youtube.com/watch?v=L5-1PCe_XJQ&feature=youtu.be

·         Karışık takım çalışmasıyla ortak Edebiyat e-Dergimizi tamamladık. https://joom.ag/R11C

                           25-05-2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 9 Mayıs Avrupa-e-Twinning Günü'nü kutladık. https://youtu.be/LuabFhTy2k8?t=42

                                                             25-05-2020

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 25.05.2020 - Güncelleme: 25.05.2020 10:06 - Görüntülenme: 993
  Beğen | 0  kişi beğendi